Matvägran!

Jaha, så var den här....5 månaders trotsen! Visste inte änns att det fanns någon sådan..men jo..det verkar inte bättre!
Sedan Molly var knappt 4 månader har vi prövat med smakisar...till en början gick det OK...men sedan midsommar får skeden inte komma i närheten av munnen..även flaskan, som hon tagit sedan hon föddes vägrar hon helt plötsligt ta!
För att få in nån form av smakis får man luras rejält..men det mesta åker ut snabbt igen... Här kommer några bilder på när mormor Lena försöker hjälpa mamma Camilla som tappat hoppet lite smått......


"Hmm...kanske inte så tokigt ändå..eller...?"


Observera mormor Lenas bestämda min.."Nu SKALL puren in!!"


"Blääääää......"


"Alltså.. Ni fick väl inte med det där på bild!!??!!"

Till det nya trotset hör självfallet redan "Kan själv!!"


Vatten kan man bara dricka själv...


Lika så ersättning...(första gången sedan midsommar som hon tog mat i flaska nu ikväll!! Håll tummarna!!"


Vi hittade en efterättspure på "tub" med persika & banan som det iaf svaldes lite av...men bara om en viss liten bestämd dam fick äta SJÄLV.............................................................

Men trots detta trots så älskar mamma & pappa dig ofantligt mycket! Våran lilla prinsessa! :-)


Flying baby!! Alltid lika glad :-)


Fiiiinaste ögonen!!! :-)


Moster Alexandra & Molly


Kommentarer
Postat av: mormor Lena

Molly, du är en liten bestämd dam, men det är jag också. Vi fixar det här!

2009-07-17 @ 08:04:04
Postat av: Vickan

Hehe, kan inte va lätt o vara förälder! Tror att jag väntar en stund till med att skaffa kottar ;)

2009-07-18 @ 16:44:16
URL: http://www.nogg.se/stevick
Postat av: Jossan och Max

Max hälsar att det är en fas! :)

Och att Molly har så vackra ögon, han är lite kär minsann!

2009-07-19 @ 10:43:17
URL: http://lillisensmamma.blogspot.com
Postat av: Carolina

Hon är så söt, jättevackra ögon! kram

2009-07-19 @ 20:20:28
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hon är underbar :-)

Redan bestämmd minsann....undrar hur dom närmaste 18 åren blir :-)

Kram

2009-07-21 @ 22:55:15
Postat av: Carolina

Vi hade det jättebra, var toppenväder, helt perfekt! Både min bror o sambo är rödbrända idag ;) Hur mår du och lilla Molly? Det frågas ofta efter er i tråden... Hoppas vi får möjlighet att ses snart! KRAMAR

2009-08-03 @ 00:02:50
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Cathie å Haley

Härliga bilder!! min lilla donna e precis lika envis, så får se hur det går när hon ska börja äta! nu e vi äntligen hemma igen så vi får se till å träffas snart!! kramis från oss

2009-08-03 @ 20:35:16
URL: http://princesshaley.blogg.se/
Postat av: Filura

Hejsan, var evigheter sen jag var här inne. Det var vi som låg på BB samtidigt. Jag har ju bara en blogg med massa låsta inlägg, men jag har några få öppna inlägg som heter EFIT, där kan ni se min lilla Elvira!



Vad stora våra flickor blivit! Elvira var oxå sån där med pureen från början, men nu äter hon så det står härliga till.

2009-08-16 @ 23:31:46
URL: http://www.mysfias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0